1 vecka kvar

En vecka kvar till julafton.
Längtar lite smått, det blir en liten mysig julafton med pappa och min bror.
På juldagen firar jag med min mamma, hennes man och min bror. Älsklingen kommer också ner och gör oss sällskap.
Fast våran julafton får bli 23e, då blir det lite klappöppning och mys hemma.
Glögg och pepparkakor och massa tända ljus =)

Lite extra julstämmning redan nu tycker jag det är med all snö där ute. Ruskigt kallt bara, tror det är nånstans runt -7°C. Man drar sig nästan för att gå ut, härligare att sitta inne och titta ut.
Jag tror bestämt att det är dom bästa förutsättningarna för snö under jul på väldigt länge. Jag kan inte komma på när det senast var en vit jul. Jag håller alla mina tummar!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback