elsas mode

Tillbaka i soffan igen efter en härlig fest igår. Lite småseg och huvudvärk men det var det värt.
Nu kan jag inte sluta tänka på vad det ska bli för mat. Troligtvis pizza eller kebab, finns inte så många alternativ idag.


Här kommer ett litet boktips när du inte vill göra nåt annat än att krypa upp i soffan.
Elsas mode skriven av Sofi Fahrman.
Sjukt bra bok som jag inte kunde lägga ifrån mig. Fängslande och spännande bok.
Jag har hört ett litet rykte som säger att det kommer bli en trilogi, jag håller alla mina tummar!


/veronica ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Piia

Den ska jag nog lägga till min boklista också. Tack för tipset!

2009-12-14 @ 11:27:40

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback