hudvårdstips

Jag tänkte tipsa om en produkt som jag själv först var väldigt tveksam till.
För den som har lite sämre hy och kanske inte känner för eller inte kan köpa någon av alla superdyra produkter som finns på marknaden finns Proactiv.
I standardpaketet ingår en cleanser, en toner, en dagkräm samt en nattkräm. I varje paket följer det dessutom med en liten extra produkt, jag har hittills fått med en ansiktsmask, green tea moisturiser och en Spot Treatment Pen.
Paketet kostar 499 kr och man får ett paket var tredje månad. Jag tycker att produkterna är oerhört dryga så jag får istället paketet var fjärde månad. Du kan också köpa produkterna löst och de finns även för kroppen.
Jag bestämde mig för att testa då jag testat otaliga produkter utan något bra resultat.
Då man har 60 dagars öppet köp är det värt att testa, jag blev i alla fall supernöjd!



/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback