julmuffins

Nu har jag varit duktig och bakat.
Det blev finfina julmuffins som ni ser nedan. Det är muffins med pepparkakssmak, vit choklad som glasyr och små lingon på toppen.
Den söta chokladen och de syrliga lingonen gör sig super tillsammans. Receptet hittade jag på kokaihop.se förra julen och det kommer nog bli ett återkommande inslag. Dagens laddning ska med till jobbet i morgon.



Jag gjorde också vit limetryffel som står och stelnar i kylen. Förhoppningsvis blir dom bra och jag kan få upp en bild i morgon.
Annars har kvällen inte gett så mycket. Jag har spenderat största delen av kvällen i köket och älsklingen har suttit och kollat på Fringe. Jag har inte hunnit börja kolla på den serien ännu, har alldeles för många andra favoriter, så han får kolla ensam. Själv tittar jag mest på Gossip girl, Desperate Housewives, Grey's Anatomy, Dexter, Supernatural mm mm. Längtar redan tills Grey's kommer igen efter jul. Just nu följer jag DH men jag har några avsnitt kvar att kolla på, känns aldrig som tiden räcker till.
Nu är det i alla fall dags för en varm snabbdusch och sedan sängen. Kommer säkerligen ta ett bra tag innan man kommer i säng ändå. Men jag längtar redan =)

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken härlig blogg du har! :D Och de där muffinsarna var JÄTTEgoda! Skulle gärna vilja ha receptet, för det är väl inte hemligt hoppas jag? ;)



//Emelie

2009-12-28 @ 14:06:22
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/
Postat av: Vera

Vad kul att du tycker det =) Receptet är skickat på mail.

2009-12-28 @ 20:39:15
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback