naglar

Igår blev det en liten tripp till "stan" efter jobbet. Där fyndade jag lite fina trosor på H&M på rean. Det blev också strumpor, ny foundation (Maybelline's Pure Mineral Liquid Foundation) och lösnaglar. Tidigare använde jag alltid lösnaglar, gjorde egna i akryl, eller limmade på och målade i roliga mönster och färger. Men för 1 år sedan så gav jag mig tusan på att jag skulle hålla mig undan lösnaglar. Jag har inte bitit utan de har bara varit så sköra att de går av hela tiden. Jag höll ut och mina riktiga fick växa ut. De har fungerat bra och med stor hjälp av Depends myrraolja. Finns för en billig peng på bl.a. Åhlens och Kicks. Den är superbra och väldigt drryg. En droppe på varje nagel som sedan masseras in. Naglarna blir inte superhårda men mycket tåligare, det är dessutom bättre då den går in i nageln och inte lägger sig ovanpå som många förstärkare gör.

Nu på vintern är det dock värre. Mina naglar blir sämre och jag orkar inte smörja in. Så igår köpte jag naglar. Färdiga med fransk manikyr. Jag testade Brodway nails som jag köpte på Åhlens.



Jag tycker dom blev ganska bra.



Det gick dessutom jättefort!
Jag har egentligen planer på att gå till salong. Hade varit kul att få långa fina som håller lite längre. Men det är ju ganska dyrt. Dessutom vet jag inte riktigt vilken salong osm är bra och prisvärd här i området. Men jag ska leta och nästa år kanske det blir av!

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Hyppe

supersnyggt :D



kolla in din länk längst ner på http://www.supersound.se

2009-12-30 @ 22:21:35
URL: http://www.supersound.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback