à la london

Lördag 24 april i min underbara hemstad Göteborg kör en nystartad satsning igång. Det är en marknad som kommer äga rum på Pustervik och det är en marknad med riktigt nytänk. Idén uppkom av *bemyhero* som inte var helt nöjda med marknadsutbudet i Göteborg och bestämde sig för att starta en egen.
Tanken är en mix av fina och roliga saker till salu samtidigt som du hör dj-musik spelas och varför inte ta en fika eller en öl till ett liveband. Dröm dig bort till Portobello road eller Spitalfield market. Jag gillar absolut konceptet!
Nyfiken? Kika in här för mer info: alalondon.se, se klara försäljare eller vilka som finns på scen.



Pga familjeskäl kan jag tyvärr inte dyka upp men hoppas att det blir fler tillfällen i framtiden. Är du ledig tycker jag absolut du ska gå.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback