ben & jerry's

Har precis testat Ben & Jerry's Peanut Butter Cookie Dough. Ny glass på pinne från den framgångsrika duon.
Smak: Vanilla Ice Cream with Peanut Butter Cookie Dough & Peanut Butter Swirls, Dipped in Chocolate & Crumbled Chocolate Cookies.
Bara att läsa vad den innehåller får det att vattna sig i munnen och den gör dig inte besviken. Tyckte den var helt fantastiskt god och jag kommer nog bli beroende i sommar. Kakbitarna och chokladtäcket är supergott. Var lite skeptisk till choklad och jordnötssmör tillsammans men det blir en ljuv romans i munnen. Rekommenderar den verkligen, enda nackdelen jag kan hitta är priset då man verkligen märker att det är en "lyx"glass.




lite sne =)

Nu ska jag göra lunchlådor. Det blir en laddning med köttfärsås och spagetti som räcker torsdag och fredag. Jag håller dessutom på att tvätta. Alltid lika trist men såå skönt när alla kläder är rena och fräscha. Klockan åtta bjuds det på Anna Anka och så länge jag inte sätter mig ner efter matlagningen kanske jag kan börja rensa idag (jag håller tummarna).

/veronica ♥

ps. Micke har förresten köpt ny dator idag, detta öppnar ju för att jag kan få min nya mobil om ett par månader =)


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback