cupcakes

Jag har hittat en underbar sida via denna blogg. Det är Crumbs Bake Shop i USA som har de mest underbara cupcakes. Jag sitter just nu med haklapp framför datorn ;-) Här är några som låter helt fantastiska.


Oprah's Celebration Cupcake - Pink


Vanilla Coconut


Candy


Cherry Blossom


Chocolate Covered Strawberry


Oreo


Cookie Dough


Fudge Chocolate Chip

Nu känner jag ett starkt kurr i magen och ett ännu starkare sug efter min och Carros lilla dröm - att skaffa ett eget mysigt fik.

Bilder lånade från Crumbs

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch va' äckliga dom ser ut, som något ett barn kladdat ihop. Ett väldigt litet barn ska jag tillägga också...typ tre år kanske.

Nej, Gud förbarme oss för att du och denna Carro du pratar om skall öppna fik! Kan väl gå med på att ni kan öppna det utomlands någonstans...men i Sverige...nej!

Det skulle aldrig gå i Sverige. Svenskar vill ha dammsugare och mazariner.

2010-04-20 @ 22:49:19
Postat av: veronica

sv till anonym: Jag tror tvärtemot att Sverige helt klart behöver mer goda och färglada cupcakes.

2010-04-21 @ 14:31:51
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hej!



Visste inte att det fanns en cupcake shop med samma namn som min blogg. Det var en slump att jag valde detta namn, såg det först här. Lite kul!!!!!

2010-06-21 @ 21:22:29
URL: http://crumbs.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback