finally!

Jag har äntligen fått rensat ur mina garderober. Det tog en och en halv timma och resulterade i 3 pappkassar med kläder. Två kassar är ren skit, och en är hela och rena kläder som Carro har första tjing på att se om hon hittar något i. Vi gör alltid så när vi rensar, perfekt återvinning av kläder.
Däremot åkte jag på riktig ångest när jag inser hur många par jeans och fina toppar jag inte kommer i för några j***a kilon. Nu ska dom väck!
Dom kläderna finns alltså kvar och målet är att jag ska i dom och det snabbt.



Nästa steg i min utrensning är väskor och skor. När jag går igenom mina skor tänkte jag passa på att visa vad min skogarderob faktiskt består av. Där är en hel del fina klackar och några helt oanvända faktiskt..

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Gött, då har jag några kassar att gå igenom nästa gång vi ses =) Puss

2010-04-16 @ 10:26:08
Postat av: Elin

Efter det kanske Elin kan få kika? ;)

2010-04-16 @ 17:39:38
Postat av: veronica

Självklart får du också ta dig en kik Elin =)

2010-04-16 @ 19:54:57
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback