gooodis

Idag blev det en påse smågodis som åkte med från affären. Fick min underbara röda vän idag :/ och då är suget alltid lite extra stort och jag var bara tvungen...
Nu är jag mätt, både på macka och godis och sitter och tittar lite halvt på masterchef som verkar pågå i all oändlighet.
Ikväll ska jag kika på halv åtta hos mig (kändisvecka), det missar du väl inte? Vid åtta blir det Anna Anka och klockan nio fuskbyggarna.
Nu ska jag kika lite på cocoo.se som ska ha fått in lite nyheter, det kanske dyker upp ett inlägg med lite nya favoriter.
Jag skulle absolut behöve (och vill) rensa ur mina garderober men får se hur det blir med det idag.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym



Jag skulle kunna rensa åt dig ;-) Kram på dig

2010-04-07 @ 19:47:33

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback