helgen som gick

I lördags så åkte vi på konfirmation. Det var Mickes kusin som konfirmerade sig och efteråt blev det bjudning. Det var helt underbart väder och vi kunde sitta ute hela dagen. Där bjöds på en underbar buffé av potatissallad, sallad, vitlöksdressing, kycklingklubbor, fläskfile och bröd. Riktigt gott. När alla ätit upp så åkte vi hem en snabbis men åkte sedan tillbaka för att fortsätta festa. Jag fick dessutom inviga mina nya skor i lördags vilket var trevligt =)

Söndagen innebar då att jag låg i fosterställning i soffan i princip hela dagen. Jag fick i mig lite grillchips och på kvällen blev det pizza och glass. Helt galet att jag fortfarande känner mig halvsliten och kommer nog inte vara människa förrän imorgon. Helt katastrof, det blir värre och värre för varje år.
Nu står Micke och diskar, så snart han är klar blir det lite mat (läs mackor) och godis och mys i soffan. Förhoppningsvis åker en film på med.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: I

Supersnygga skor!! :-D

2010-04-26 @ 17:05:00
URL: http://brunettbella.devote.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback