helt slut

Nu är det rent. Jag har diskat, städat badrummet, Micke har dammsugit och om en stund väntar moppning av golven. Jag har dessutom rensat ut bland smink och annat i badrummet och insåg att jag nog gjorde en rätt bra rensning när jag blev sambo. Inte alls särskilt mycket att slängas men lite blev det.
Jag har dessutom hunnit se två avsnitt av Bones och kör under tiden lite tvätt.
Snart så ska jag slänga mig in i duschen och därefter laga lite mat. Köttfärsås och spagetti blir det idag. Förhoppningsvis blir det någon film med och vi har två att välja på, antingen Orphan eller Luftslottet som sprängdes.
Imorgon är det dags att jobba och även om det har varit superskönt med 4 lediga dagar så känns det nu som dom gått väldigt fort.

I veckan ska jag försöka rensa ut bland;
♦ skor (tänkte passa på att visa lite bilder på min "samling" då)
♦ väskor
♦ kläder

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Legendi

Hej Veronica

Vilken fin blogg du har. Man blir glad av alla fina färger. Jag är också galen i skor så jag hoppas på att kunna få lite skoinspiration på din blogg./Linda

2010-04-05 @ 19:06:20

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback