minerals

Jag testade för ett tag sedan på I.d. Bare Minerals smink. Jag köpte ett startkit med foundation, concealer och "puder". Nu hade min foundation näst intill tagit slut och var i lite akut behov av en ny. Jag hittade sajten EAbeauty och beställde en foundation till bra pris. Det var dessutom otroligt smidigt och snabb leverans. Jag beställde detta i tisdags kväll och idag låg min lilla ask i brevlådan, jag blev såå glad. Jag kommer definitivt beställa mer därifrån. De säljer både smink, hårvårdsprodukter, spraytan och tandblekningsprodukter.



Har ni inte testat I.d. Bare Minerals så kan jag verkligen rekommendera det, man känner sig fräsch i hyn hela dagen och det känns dessutom extra bra att det bara är mineraler. Det ska dessuom ha lite extra effekt om man har problemhy (som jag) då det innehåller zink, fråga mig inte hur det fungerar men jag tycker det gör det.

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback