sommar på ellos

Ellos har fått in många fina kläder. Jag har inför våren och sommaren helt fastnat för tunikor och klänningar och jag kommer nog klä mig i det allt som oftast. Lite kyligare väder så är det bara att slänga på sig ett par leggins under. Ett par klackar till gör pricken över i:et. Här är några urav dom saker jag vill klicka hem.


Söt top med spetsmönster och rosett


Turkos blus i längre modell


Midnattsblå maxiklänning


Maxiklänning i quiltat mönster


Brun kjol som även kan bäras som klänning


Ljusröd plisserad klänning


Mörk aprikosfärgad tunika


Ljus aprikosfärgad tunika


Dimrosa tunika med fint hålmönster


Rosa klänning med volangkjol och rosett


Svart cardigan i kort modell


Lång grå cardigan


Sjävklart några skor med =)


Leopardmönstrade ballerina


Bruna sandaletter


Svart sandalett med träsula


Svart pumps med peeptoe

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Sabina

den rosa klänningen var kanon söt =)

2010-04-20 @ 17:16:44
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Hanna

jag väntar på tre tunikor jag också.. fast inte någon av du postat.. :) men jättesnygga!

2010-04-20 @ 18:52:43
URL: http://hanneli.blogspot.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback