efterlysning: småbarnsföräldrar

Jag har tidigare skrivit om Buzzador. Buzzador är en marknadsföringskanal där konsumenter delar med sig av sin ärliga uppfattning om produkter eller tjänster och är helt gratis.
De efterlyser nu föräldrar med mindre barn och bebisar enligt kriterierna nedan.

- En kampanj som riktar sig mot föräldrar med barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Det rör sig alltså om riktigt små bebisar, och även gravida som beräknas föda inom de närmaste dagarna! Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen under september.

- En kampanj som riktar sig till föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010, det vill säga barn som är ca 6-18 månader gamla. Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen inom bara några dagar.

Självklart tycker jag du ska registrera dig om du tycker detta passar in på dig. Du kan självklart läsa mer innan du bestämmer dig.
Är du inte småbarnsförälder så registrera dig ändå och få chansen att testa nya saker.



/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback