gigantisk

Idag gick vi upp och tog det lugnt. Vid ett åkte vi till Allum (köpcentrum i Partille) för att kika lite. På plats så kikade vi lite i affärer och tog en kaffe och glass med pappa, för min del blev det brownie och cocosglass, helt underbart gott. Jag fick shoppat lite men provade dock inget så 2 av 4 plagg får vänta tills jag väger några kilon mindre. Ska visa vad jag handlade i morgon. Även älsklingen fick handlat både jeans, t-shirts och en skjorta.

När vi kom hem blev det till att snabbt fixa sig lite, byta kläder och hälla i sig en breezer. Därefter åkte vi till röda sten och mötte upp bland annat Hanna och Jessica. Lite rosé blev det i hamninloppet och sköna skratt och härliga återminnen. Dessutom en väldigt rolig nyhet fick jag reda på!

Utskikt från röda sten

Efter Röda sten åkte jag och Micke till järntorget och Bishop Arms och drack lite öl respektive cider och trots att det var samma storlek (50 cl) så ser min öl gigantisk ut!

När glaset var fullt kunde jag inte dricka eller bära det om jag inte använde två händer...

Hoegarden är galet gott!

Nu sitter vi hemma, en panpizza mättare och slappar. Micke spelar lite PS3 och jag sitter här framför datorn. Snart blir det sängen och i morgon är en ny dag!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback