god pasta med goda vänner

Igår åt vi lunch med Karin och Fredrik. Vi skulle ses i linné vid ett. Halv tolv vaknade vi och då Micke inte vill köra i centrum så skulle vi åka kommunalt och fick självklart skynda. Fem över ett var vi i alla fall på plats och gick till Vino Pasta. Jag åt en supergod pasta,  Pappardelle al salmone - Vitlökfrästa champinjoner, färsk lax, purjolök & grädde, som jag självklart glömde ta kort på. Vi hade ett par trevliga timmar och sedan begav det sig hemåt för att hämta bilen.
Därefter åkte vi till pappa och fikade lite. Det blev kaffe och kaka samt lite vienetta. Precis när vi gav oss därifrån kom min bror, hans tjej och hennes mamma så vi blev kvar en liten stund till.
Idag har vi helt tomt på schemat och det blir nog minsta möjliga gjort. Jag är lite sugen på bio så vi får se om det blir en film sedan kanske.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback