höstväder

Idag blåser det full storm här och riktigt kyligt är det i vinden med. Det kändes som hösten kom så fort man började jobba igen och nu känns hoppet om fint väder igen helt ute. Jag kikade lite i H&M's webbshop idag inför morgondagens klubbdag och jag hittade allt lite fint.

♦ Jacka - 299:-
♦ Halsduk - 99:-
♦ Cardigan - 349:-
♦ Ponco - 199:-
♦ Stövlett - 399:-
♦ Jeans - 399:-

Det återstår att se om det blir något. Med största sannolikhet väntar jag lite. För det första så kommer det komma mer i höst. Dessutom så befinner jag mig på Mallorca om två veckor så jag får avsluta sommaren där först.
Ska du shoppa något?

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se * Gravid *

Tack!



Jo, det blir lite extra fix, men det är bra kul :)

2010-08-24 @ 20:03:49
URL: http://myshoebox.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback