katt i kruka

Vi har haft lite problem med att våra små kissar har fått dille på jord. Då vi har två stora krukor på golvet så har det inneburit jord i hela lägenheten. Det sista har krukorna fått stå i gästrummet med stängd dörr men nu tröttnade jag. Vi köpte igår efter jobbet en slags kräftbur som jag tog av nätet på och satte om innerkrukan. Vips så kunde vi ställa ut krukorna och om det var populärt =) Detta innebar tydligen ett nytt litet ställe att mysa på och jag hittade båda sovandes i en kruka igår.


/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa - Sockerrus

Hej!

Otroligt söt bild på dina katter! Underbar ju!



Vad glad jag blev över dina ord! =)

Hoppas att du hittar tillbaka till mig då o då!

Ha det gott!

Lisa



2010-08-27 @ 15:26:58
URL: http://sockerrus.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback