o'hoj

Idag blev det lite glass. Vi köpte en bytta vanilj med krossad choklad och en med vanilj/blåbär från Sia. Dessutom köpte vi (för mig i alla fall) en nyhet bland O'hojs såser. Jag älskar choklad och hittade Hard Topping - mjölkchokladsås. Det är alltså en sås som efter ca 20 sekunder stelnar när man hällt den på glassen. Den finns också i smaken saltlakrits.


Häftigt är att såsen faktiskt stelnar. Den var helt ok i smaken även om jag inte var jätteimponerad. Jag föredrar helt klart vanlig chokladsås. För övrigt så var vanilj/blåbärsglassen inget god alls. Smakade bara syntet.

Till glassen hade vi dessutom choklad och hasselnötsfyllda rån som är smaskens.


Nu är det nog dags att sova!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

den där chokladsåsen hade nog varit något för mig för jag gillar verkligen "hård" choklad som krispar när man tuggar, och är inte så förtjust i vanlig chokladsås. Men, du sa att den fanns i saltlakrits också!? du milde!!!!!!! : )

2010-08-27 @ 08:37:26

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback