pringles

Jag har aldrig varit något fan av chipsen från Pringles men när vi var på Gran Canaria i januari så hade dom Pringles med paprikasmak och jag blev frälst. Jag har därefter gått och kikat i hyllorna men inte sett dom här hemma. Men i fredags när vi var på Preem och handlade snacks så hade dom fått in smaken och en rulle för härliga 29:- var tvungen att följa med mig hem. Nu hoppas jag ica tar in dom snart.

Dessutom är det ju också världens sötaste små bilder på rullarna.


/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Sv: Ja visst är han het! :D



Hahah, när jag var på Gran Canaria för två år sedan så köpte jag Pringles med salt och vinägersmak där och tog med mig hem för de var så goda! ^^

2010-08-16 @ 22:35:47
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback