scorett fall 2010

Jag har ju tidigare i veckan visat mina höstfavoriter från Bianco och idag är det Scoretts tur som även dom fått in flera fina höstskor.

♦ Supermysigt och varmt från Björn Borg 999:-
♦ Dessa kängor från Plexx ser jättesköna ut 700:-


♦ Riktigt snygg grå stövlett 1299:-
♦ Underbar färg till hösten 899:-


♦ Svart enkel skolett från Tiamo 499:-
♦ Stilren enkel stövel med kilklack från Vagabond 1199:-


♦ Svart stövel med pälskant och remmar 799:-
♦ Brun skinnstövel med träcklack 1799:-


♦ Enkel brun skinnstövel 1999:-
♦ Beige mockastövel 1699:-


♦ Fodrad känga med kilklack och remmar 1199:-
Beige eller svart, svart eller beige? Båda dessa är superfina men jag lutar nog åt dom beiga. Dom ser ut att vara fodrade också och de hade gärna fått pryda mina fossingar i vinter.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Love them !

2010-08-30 @ 20:32:37
URL: http://blondesa.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback