superdupertrött

Så skönt det var att komma hem idag var längesedan jag kände. Jag har sovit jättedåligt i natt och var verkligen galet trött. Vi kom för det första i säng aldelles för sent och på det så vaknade jag en gång i halvtimman vilket innebar att jag fick sova tjugo minuter och låg vaken tio ända tills det var dags att gå upp. När jag kommer till jobbet är det bara att slängas rätt in i verkligheten och nu ligger jag halvdöd på soffan.
Älsklingen min var så trött att han tog en extra semesterdag idag och hade jag kunnat hade jag gjort honom sällskap. Han har i alla fall både diskat och tvättat när han var hemma vilket är grymt uppskattat.
Nu ska jag slappa en stund och sedan blir det lätt mat, en variant på fish n' chips. Pommes och citronbitare med remouladsås helt enkelt =)
Klockan åtta väntar fångarna på fortet och innan dess är planen att jag är färdigduschad så jag kan slinka ner i sängen snabbt.
Ska du titta på fångarna på fortet?



/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback