beutiful blogger



Av söta Mamma Vitamin har jag fått min första award. Tack!
Nu är det min uppgift att ge denna award vidare till 7 andra bloggar samt skriva 7 intressanta saker om mig själv. Shit vad svårt att komma på något om sig själv men här är 7 fakta om mig. Om det är intressant eller inte får du som läsare avgöra =)

♦ Har flyttat ca 15 mil för kärleken. Även om jag började söka jobba här så fick jag inget och vore det inte för kärleken så hade jag inte varit kvar. Lägenheten i Göteborg är nu uppsagd och jag blir Götenebo på riktigt.
♦ Har under mitt ca ett och ett halvt år i Skaraborg börjat byta dialekt vilket retar gallfeber på min familj, mina vänner och mig själv.
♦ Går aldrig någonsin med omålade tånaglar.
♦ Är världens tröttaste på morgonen till sambons förtret. Jag har bland annat lyckats sova igenom en grundsprängning ett par meter från väggen jag sov vid.
♦ Jag är världens kakmonster och kan äta mängder, min största svaghet är delicatobollar.
Choklad är det bästa som finns och då i alla former, praliner, bakverk, muffins, desserter, glass...
♦ Nu skulle jag kunna skriva att jag älskar film eller är tokig i skor men har du läst min blogg så vet du redan det. Istället får jag berätta att jag är frälst i postordershopping som är galet smidig och enkelt. Jag älskar att bara kunna sitta vid datorn och trycka på några knappar för att få det jag vill ha. Inte alltid så jättebra.

Awardet skickar jag vidare till följande (som är sju av bloggarna på min lista);
...cosmoscatten...
Miss Malmberg
Princess Maddie
MyShoebox
Obsessive Cuteness
Kelly
Lindas sminkblogg

Här är reglerna:
♦ Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
♦ Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
♦ Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
♦ Skriva 7 intressanta saker om dig själv

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma Vitamin

Postordershopping! Så smidigt o bekvämt. Jag älskar det! Och så kan man ju titta i lugn o ro... jag kollar i en vecka som du redan vet innan jag skickar iväg min betsällning.

2010-08-13 @ 15:05:04
URL: http://mammavitamin.blogspot.com/m
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hundägare & stolt vegetarian.

Mm, delicatobollar och choklad.. Det blir inte bättre! Mumsigt värre ju!

2010-08-15 @ 12:08:44
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Sv: Åh, tack så mycket! :D

2010-08-16 @ 15:52:05
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Tack så himla mycket!

2010-08-16 @ 19:59:31
URL: http://myshoebox.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback