dan före dopparedagen

Idag har jag haft att göra. Trots semester så var det ingen vila.
Vid nio åkte jag hemifrån för att vara i Lidköping till affärerna öppnade. Då blev det julklappsshopping och en tripp till systembolaget. Vid tolv kom Micke in och hämtade upp mig och vi åkte vidare för att handla julmat.
Tillbaka i Götene hämtade jag ut ett paket, fick bytt min dosa på banken och kompletterade med lite saker på Ica. Nu ligger jag helt slutkörd på soffan men ännu är dagen inte slut. Innan jag kan slappna av ska jag göra köttbullar och jansson frestelse. Dessutom skall paketen slås in.
Just det, glömde ju nästan visa att jag köpte en liten julgransprydnad på Åhlens. En liten stövel i silver blev min och hänger fint i minigranen.


/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback