gardiner är uppe

Nu har jag kört två tvättar, dammsugit, städat toaletterna och fått upp julgardinerna. Det blir bara julgardiner i kök och vardagsrum då det är de rum man är i mest.


Köksgardinen som hängt upp sedan 1a advent


Lilla fönstret i vardagsrummet, köpte även längder till stora fönstret i denna variant men köpte fel storlek och sedan var rätt storlek slut. Därför blev det nu andra längder i vardagsrummet men det gör inte så mycket.


Julpyntet får komma upp i morgon för jag orkar inte gå ut till förrådet och hämta in grejerna.
Nu är bara frågan om jag ska orka ställa mig och göra pepparkakor eller ska jag dra ut på det till i morgon eller till på söndag. Hmm.. Vinet som är upphällt är ju riktigt gott i soffan..

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback