julklappstest nr 2

Jag har ju tidigare skrivit om mitt paket från CoolStuff som innehöll 4 prylar jag får testa nu innan jul. Det andra paketet jag testar är en Kärleksböna.

Du får en konservburk med instruktioner i hur du ska få liv i bönan. Bönana fick självklart älsklingen hemma ta hand om.
Efter ca en vecka så hade bönan kikat ut och dess budskap syns tydligt.


Nu, ytterligare nästan en vecka senare har bönan börjat dela på sig och ut kommer löv.


Nu är det bara att fortsätta vänta, den ska enligt CoolStuffs produktbeskrivning blomma och ser man kunders inskickade bilder så kan den växa ordentligt. Lovar att bjussa på ytterligare någon bild när det sker.
Jag var lite skeptisk först då det stod att den skulle ha mycket solljus och detta är inte bästa årstiden för det. Den lilla bönan motbevisade oss dock då den växt på i rasande takt. Bönan delade på sig på bara någon timme och ett litet löv kikade fram. Impressive.
Denna böna får du för 49kr och är perfekt att ge till någon du tycker om. Den passar lika bra som julklapp, födelsedagspresent eller bara som en liten surprise. Denna och fler billiga julklappar hittar du bland CoolStuffs olika julkategorier.

Gå in och kika bland julklappkategorierna!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback