julklappstest nr 3

Mitt tredje julklappstest som fanns i paketet från CoolStuff innehöll något riktigt klurigt. Paint Puzzle är klappen som är ett pussel med endast 298 bitar. Det kan ju inte vara så svårt var min första tanke men värt ett försök. Pusslet innehåller inga hörn, inga raka linjer och bara röda bitar..


Jag är riktigt imponerad. Jag tycker att pussel är kul och lägger gärna med några tusen bitar. Utmaningar är kul. Men här gick jag spontant bet. Efter 45 minuter såg det ut så här:


Jag brukar köra med "ramen" först och då det absolut inte gick så körde jag på dom få bitar där det fanns något annat än rött. Därefter visste jag inte hur jag skulle fortsätta.

Detta blir en lång kamp mellan mig och de röda bitarna som får fortsätta en annan dag.

Billig och rolig julklapp till den som ser sig som en riktig problemlösare. För 99 kr klickar du hem den och beställer du innan 21 december så får du den innan jul. Passa på. Denna och fler roliga julklappar hittar du bland CoolStuffs olika julkategorier.

Gå in och kika bland julklappkategorierna!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback