julljus

Inte min dag idag. När jag skulle sätta upp vår nya minigran så var ljusen som följde med riktigt dåligt konstruerat och det slutade med att den fick stå utan. Dessutom stod jullådan för långt in i förrådet så jag orkade inte ta ut den. Det får bli minimalt i år. Jag gjorde dessutom ett ryck att baka pepparkakor och det i sig gick bra. Värre blev det med dekorationen så nu känner jag mig bara sur istället.
Nu har vi i alla fall en gran.


Förutom granen så bytte vi plats på två bokhyllor. I vardagsrummet åkte julstjärnor upp.


I köket står en vanlig röd ljusstake och i sovrummet hänger vår fina snöflinga.


Ska jag nu orka köra lite hårfärg eller ska jag vänta till i morgon?

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Ebmfh

Färga ikväll, annars får ju inte jag se det förrens efter trettonsdan! :)

Jag har likadan snöflinga som du, den hänger i mitt lilla hallfönster. O trollen har sån stjärna, fast röd, i sitt fönster. Lagom stor gran du har, här ska det släpas in en fullstor äkta gran på torsdag. Inget annat som duger för mina kravmaskiner.

kram

2010-12-19 @ 21:16:16
URL: http://ebmfh.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback