trött

Hinner med ett litet snabbt inlägg idag. Kom hem för en stund sedan och har skummat igenom min mail och de bloggar jag följer.
Idag har vi, som jag berättade igår, haft kundbesök på jobbet vilket inneburit en heldag i konferensrummet. Det har varit en väldigt intressant och givande dag och otroligt skönt för mig att träffa flera parter i vår leverans tidigt i min nya roll. När dagen var slut fanns det lite tid för att skumma igenom mail och sedan möttes vi upp för middag. Det blev grekiskt och jag åt till förrätt friterad fetaost. Till varmrätt blev det biffteki special vilket var färsbiff fylld med fetaost och till det tzatziki och klyftpotatis. Gott var det och det gick ner två glas rött till detta. Min bästaste darling kom och hämtade mig vid halv tio vilket var guld.
Nu har jag tänkt att plocka in tvätt och sedan knyta mig.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback