cabin fever 2 och gamer

Idag blev det pizza och filmkväll. Jag åt en hawaii vilket var galet längesen, har ätit kebab det sista. Efter det lite gott och blandat och marabou sensation till lite film.
Innan vi åt kollade vi på Cabin Fever 2: spring fever. Det är en skräckfilm som handlar om ett köttätande virus som sprids via vatten och drabbar en high school bal. Jag har inte sett den första men det gör nog varken till eller från. Detta är absolut inte min smak och filmen var helt sjukt värdelös. Ingen direkt story, inget som knöt ihop påsen och massa vidrigheter. Blod som bokstavligen sprutar åt alla håll, deformerade kroppsdelar etc. hela filmen igenom. Den sög. Skulle inte rekommendera någon att se denna.


Efter maten kollade vi på Gamer. Bland skådespelarna ser man Gerard Butler och Michael C Hall (spännande att se honom göra annan roll än Dexter). Filmen utspelar sig i framtiden då man skapat tv-spel där man styr riktiga människor. Ett form av sims och ett som är mer av det våldsammare slaget. Jag gillade denna filmen. Jag tyckte storyn var bra och actionscenerna var snyggt gjorda. Jag kan absolut rekommendera den här filmen.



Mellan filmerna blev det två avsnitt av the mentalist och nu närmar det sig sovdags.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Kicki

Kul att du gillade Gamer :) Rätt cool som sagt!

2010-02-07 @ 22:49:22

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback