fortfarande proppmätt

Idag åt vi hemmagjord korvstroganof med ris. Jag gör min på falukorv, purjolök, milda matextra, tomatpuré, buljong och kryddor.



Efter det så blev det hallon/blåbärsmoothie och diegestivekex. Smoothien gör jag med vaniljyogurt (körde på arlas låglaktos idag), banan och frusna hallon och blåbär. Fördelen med frusna bär är att man slipper krossa is, den blir kall och och får den där lite tjockare konsistensen ändå.



Men ojoj så mätt jag är fortfarande. Känns väldigt bra att vi klarat oss hela helgen utan något godis dessutom. Det blev ett par salta pinnar idag men inte mer än så!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Piia

Vi åt också korv stroganoff idag! :)

2010-02-28 @ 23:16:34
URL: http://bloggoblandat.blogspot.com/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback