ghost ship

Igår efter loppisen blev det inte så mycket gjort. Jag började med min virkning och slötittade lite på tv. Sedan satte jag på filmen Ghost ship. Den handlar om ett gäng bärgare hittar tillsammans med piloten Jack Ferriman ett stort passagerarskepp som saknats sedan 1962. När de påbörjar arbetet att bärga spökskeppet mot hamn sker flera underliga saker som till slut får gruppen att bli fast på skeppet där allt inte står riktigt rätt till.



Det är absolut inte första gången jag ser denna film och inte heller sista. Denna gillar jag skarpt. Det är bra stämning i filmen, bra handling och bra skådespelare. Det här är en av få filmer jag inte tröttnar på. Introt i filmen är det allra bästa och den scenen kan jag se hur många gånger som helst. Jag rekommenderar alla att se denna som inte sett den, dock en fördel om man gillar thrillers.

Efter filmen gjorde vi tacos och tiitade på Spawn. Den får jag dock skriva om en annan dag eftersom jag somnade halvvägs in i den.
Nu överväger jag att sätta på en annan film, kan inte bestämma mig, det kan bli lite slötittande på serier med.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback