korvgryta

Idag har vi ätit riktigt mat. Vi var superhungriga på väg från jobbet så det var ett måste.
Jag gjorde hemmagjord "korvgryta" med pasta (vit fiber).



Jag började med att fräsa gul paprika och gul lök. Därefter hade jag i skivad chorizo och färska champinjoner. Sedan hällde jag på en liten Milda mat extra, kryddade med salt, peppar, chilipulver, tomatpuré och chilisås. Avslutar gör jag med att slänga i några halvor pärltomater så dom bara hinner bli varma. Supergott!

Här bjuder jag också på en bild på min lunchlåda. Åt ungefär så här hela förra veckan med. Riktigt gott och nyttigt!



Paprika, majs, purjolök, gurkar, pärltomater, färska champinjoner och ett par skivor kalkonpastrami.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback