lagar mat

Idag blir det köttfärssås och spagetti, känns som väldigt längesen. Idag efter jobbet handlade vi mat för tre dagar framåt, vilket för oss är jättebra! Vi brukar handla dagligen och med lite planering slipper man ju den tråkiga trippen förbi affären på väg hem.
Jag passade dessutom på att köpa en av de nya duschcremerna från Palmolive, det blev den som doftade mandarin (den enda ica här hemma hade), ser redan fram emot en kvällsdusch.
Jag har också köpt garn på slöjd-detaljer och hoppas jag kan lägga upp resultatet inom kort, spännande. Ska börja redan ikväll.
Nu blir det snart mat och till det någon film, så om en stund dyker nog en ny recension upp.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback