magnus betnér

Idag efter jobbet åkte vi in till Skövde efter en mellanlandning hemma. Jag gav ju Micke biljetter till Magnus Betnérs show "Livets ord" i alla hjärtans dag-present.


fotograf: Mats Bäcker

Detta var en riktig dundershow. Första gången jag såg honom live och det var en höjdare. Han körde skämt om religion, konspirationsteorier, sex och liknande ämnen, alltså allt som gör Magnus Betnér till Magnus Betnér. Om ni har möjlighet och får tag på biljetter tycker jag verkligen ni ska se honom. Kika på hans turnéplan här.
Tusen tack för en underbar standup!

Innan showen var min plan från början att vi skulle äta lite på nån mysig restaurang innan men pga tidsbrist blev det McDonalds. Det var iof riktigt gott, blir faktiskt inte så ofta.
Vi sprang också in i en liten kiosk för att fylla på med lite gott innan och där hittade jag en spännande nyhet. Mentos med smak av jordgubb - lakrits.

Jag kan inte riktigt bestämma mig om den var god eller inte. Det blir nog inte min favorit men onekligen spännande smakkombination.

Nu blir det snart sängen så man orkar med morgondagen. Helgen närmar sig med stormsteg!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: maddie

Han e rolig den snubben :)

Åh den smaken verkar go på mentos!

2010-02-18 @ 12:48:16
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: Piia

Fick du nån present? :)

2010-02-18 @ 16:43:58
URL: http://bloggoblandat.blogspot.com/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback