rosa tvättmaskin

Idag har jag haft fullt upp på jobbet. Det har varit skönt att vara sysselsatt varje minut hela dagen, det har gått så fort. Min konsultchef var ute och hälsade på också vilket alltid är lika trevligt.
Jag har fortfarande superont i min rygg, så fort jag rör mig och även när jag tar djupa andetag. I morgon ska jag ringa till läkaren och se om jag kan få en tid snart. Överväger nästan att vara hemma imorgon. Det gör så sjukt ont, och värre blir det. Känner mig både illamående och gråtfärdig.

Vi var i alla fall inne i Skövde en sväng efter jobbet. Det ska nämnligen köpas förstärkare, vår 8 år gamla duger inte längre =) Den är kass! Vi besökte både onoff, siba, el-giganten och media markt men det fanns inget som dög. Det blir internet som gäller. Jag har ingen aning så jag lägger mig inte i. Väl på media markt måste man ju i alla fall ta sig ett varv och där hittade jag världens finaste tvättmaskin. En rosa! Den är i retrostil och finns i flera olika färger, med eller utan vattenho och med en fin dörr. Jag vill sååå gärna ha den. Vi ska ju ändå köpa tvättmaskin =) Den jag såg var med ho och kostade ca 13000 så det känns inte aktuellt, men i mina drömmar! Den görs av ett italienskt vitvaruföretag som heter Smeg. Kika in, dom hade väldigt fina kylskåp mm dessutom.


♦ med tvättho


♦ utan tvättho (den jag vill ha)

Nu blir det köttbullar och spagetti till nån film.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Piia

Hur är det med ryggen idag?

2010-02-04 @ 12:15:06
URL: http://bloggoblandat.blogspot.com/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback