snask och glass

Idag kom Micke hem med glassbåtar och massa lösgodis efter jobbet =) Smaskens!



Jag blev helt överlycklig när jag var inne och kikade på Sias hemsida där jag hittade denna underbara nyhet;

Jag ääälskar kokosglass! Triumfglass hade detta för några år sedan men det försvann kort därefter. Nu på Gran Canaria fanns det kokosglass överallt, tom GB hade en som serverades i en halv kokosnöt. Nu vet jag vad jag kommer att leva på i sommar =)
Nyheterna Brownie och Marängswiss kommer nog också att slinka ner.

Nu har vi plöjt igenom dom avsnitt av the Mentalist vi hade kvar att se. Helt underbar serie. Han är ju så underbart rolig, Patrick Jane, som ett litet barn ibland, otroligt smart och riktigt härligt ögongodis. Fast det säger jag inte hemma, då får jag inte titta på det något mer ;-)

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; Tack så jätte mycket ;)

Hoppas du får en trevlig helg

2010-02-12 @ 11:26:47
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Carro

Åhh vad gott med kokos glass.. Då blir det några såna i sommar för oss på balkongen =)

Nu är jag oxå sjuk... =( så segt.. hoppas du får en kanon helg. Puss

2010-02-12 @ 18:56:45
Postat av: Veronica

Absolut massa glass på balkongen i sommar. Jag är fortfarande halvkrasslig men måste jobba på måndag igen. Hoppas du blir frisk snart och att du får en skön helg. Puss

2010-02-12 @ 20:37:54
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback