snö, snö och mer snö

Helt sjukt mycket snö har vi här nu, och det bara fortsätter. Det ska snöa hela helgen vad jag förstått. Det är fint och faktiskt roligare än våra vanliga gråa, regniga vintrar. Men, nu har jag börjat tröttna. Jag vill ha sol och vår, längtar tills det är dags att plocka fram alla härliga klackar och fina tunikor.
Idag har vi i alla fall gett oss ut en snabbis, med tjocka jackan på och mina gamla moon boots från björn borg tog vi en tur förbi systembolaget och ica. Väl hemma ligger jag nerbäddad i soffan och har precis sett det senaste avsnittet av Grey's Anatomy. Längtar redan till nästa avsnitt. Så jäkla bra serie. Härligt med underbar manlig fägring dessutom;

Derek Shepard (Patrick Dempsey)


Mark Sloan (Eric Dane)


Alex Karev (Justin Chambers)

Lite senare kommer Kicki förbi och med sig har hon killen som jag inte träffat tidigare, det blir kul. Det blir en lugn kväll med lite alkohol, lite musik och bra sällskap. Hoppas jag får se melodifestivalen bara =) Tycker det är trist med alla delfinaler men är ändå lite kul att se.
Nu blir det ett avsnitt av Bones innan jag slänger mig in i duschen.

Bilder lånade från ABC.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

McDreamy :D

2010-02-20 @ 22:43:26
URL: http://spjulia.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback