sommaren med göran

Det blev en till film idag. Efter lite mat som bestod av spagetti och scans miniköttbullar med smak av chili och en skön dusch kollade vi på Sommaren med Göran. I huvudrollen ser vi den underbara Peter Magnusson som spelar just Göran. Han har minst sagt lite otur med allt han tar för sig och när hans förhållande snabbt avslutas startar en jakt på den riktiga kärleken. I samma veva inträffar midsommar och han och bästa vännen Alex (David Hellenius) ger sig iväg på en stor midsommarfest som utspelar sig på västkusten där intrigerna tätnar.



Jag hade minst sagt höga förväntningar på denna film efter att alla i sommras höjde den till skyarna, antagligen lite för höga förväntningar. Huvudingredienserna i denna film är kärlek och humor och den är rolig. Man känner verkligen med Göran när han råkar ut för nya missöden gång på gång. Filmen fick mig att skratta men jag låg inte dubbelvikt som jag trott (och hoppats på). Helt klart godkänd film.

Nu blir det sängen så man orkar upp i morgon, ännu en vecka framför mig.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Helt ok för att vara svensk!

2010-02-22 @ 08:12:59
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback