the ugly truth

Fortfarande sjuk hemma och vad är då bättre än att passa på och kolla på film.
Nu har jag sett filmen The Ugly Truth med Gerard Butler och Katherine Heigl i huvudrollerna. Filmen handlar om en tv-producent, Abby,  som drömmer om den perfekta mannen. Hennes chef anställer sedan en man vid namn Mike som får ett kort inslag i hennes tv-show. Hans inslag går mer eller mindre ut på att informera omvärlden att män endast tänker på sex, att det inte går att ändra på män och att de endast går på utseendet. Abby är inte allt för förtjust i detta nytillskot. De två ingår till slut ett vad som går ut på följande. Mike ska hjälpa Abby att få sina drömmars man, om han lyckas är hon tvungen att sammarbeta med honom, om han misslyckas så lovar han att säga upp sig.
Jag tycker filmen var bra, den är lättsam, smårolig och romantisk. Det är bra skådespelare och den enda nackdel jag kan hitta är att den har en gnutta förutsägbarhet. men absolut en film värd att se.



/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback