trött

Jag är så himla trött. Kanske för att jag inte är riktigt frisk ännu. Men jag är inte bara sova-trött. Jag är trött på snön med. Nu får det vara nog. 2 och en halv månad med snö.. och inte några millimeter som det brukar vara utan massa snö. Det är kallt och halt. Ok att det är väldigt fint ute, inte grått och trist som alla andra vintrar men ändå. Det har ju både fördelar och nackdelar inser jag nu. Största är nog att underlaget inte gillas av min skogarderob. Jag har massa stövlar och stövletter som har gått i ide tills vidare. Hoppas jag kan använda dom snart!

Annars bjuder inte kvällen på mycket. Jag var så hungrig när vi var på väg hem så att laga mat var inget alternativ. Idag blev det istället kebabrulle, kycklingkebab med fetaost och currysås, det var smaskens. Nu kikar jag på curling, herrarna möter kanada och det går väl sådär. Jag håller tummarna för vinst till sverige. Resten av kvällen kommer troligtvis också spenderas liggande i soffan, snark.



/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback