elle-galan 2010

Har nu suttit och kikat igenom bilderna från årets elle-gala och hittade lite som var värt att kommentera.


Söta Hayden Panettiere var där och tog emot pris för "årets internationella stilikon".


Vår egen numera internationella popstjärna Agnes Carlsson är alltid snygg och hade vid sin sida lika snygga pojkvännen Vincent Pontare.


Elin Kling var skitsnygg i sin outfit och jag hade gärna sett den klänningen i min egen garderob.


Lite smått förälskade i skorna som prydde Emilia de Porets fötter.


Systrarna Fahrman på plats. Röstar nog på Sofis klänning. Inte helt förtjust i Fridas klänning.


Färglada Caroline Winberg på efterfest. Såg för övrigt ut som mest svart på galan.


Bloggerskan Kenza Zouiten har en snygg stil som jag gillar skarpt.


Ok att Robyn allt som oftast klär sig coolt och med egen stil och kanske förtjänar priset som "decenniets stilikon", men inte i denna outfit :/


Josephine Bornebusch är en het pinga som var konferencier på galan.

Bilder är lånade från stylebykling och elle.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31 @ 03:04:11
Postat av: Piia

Robyns outfit - usch, men Sofis och Josefines gillar jag. Elin... njaaa. Jo visst på henne, men inte på mig. :)

2010-01-31 @ 17:22:02
URL: http://bloggoblandat.blogspot.com/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback