film 2010

Tänkte jag skulle lista lite filmer som jag längtar efter att se. De har alla premiär de första månaderna av året. Det är en salig blandning av kategorier. Jag gillar det mesta inom film, drama, thrillers, action, kärlek, komedi, you name it! =)


Har du hört ryktet om Morgans?
Premiär: 8 januari
Hugh Grant är på något konstigt sätt otroligt charmig och rolig dessutom älskar jag Sarah Jessica Parker. Mycket bra kombination.


Instängd 2
Premiär: 8 januari
Gillade verkligen första filmen och hoppas på lika mycket nagelbitande i tvåan.


Snabba cash
Premiär: 15 januari
Har tyvärr inte läst boken ännu men den får åka med på resan. Efter allt snack och alla hyllningar så vill jag läsa boken och se filmen.


Daybreakers
Premiär: 22 januari
Nej, jag har inte tröttnat på vampyrer =)


Shutter Island
Premiär: 19 februari
Spänning i kombination med Leonardo DiCaprio...


Alice i underlandet
Premiär: 5 mars
Hur kan man inte älska Johnny Depp? Ska bli spännande att se hans rolltolkning av denna karaktär.


Iron man 2
Premiär: 28 april
Har ett starkt tycke för filmer baserade på tv-serier, såsom X-men, Superman, Fantastic 4 mm. Tyckte första var riktigt bra dessutom.

Högst på listan står dock denna film!!



Älskar älskar älskar SATC.
Premiär: 28 maj

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Piia

Perfekt! Jag som fick bio-check i julklapp o hade ingen aning om vad som kommer på bio. Tack! Nu har jag svårt att välja. SATC vill jag se, men vet inte om jag vågar gå på bio så sent i maj. Melvin föddes dagen efter att jag hade varit på bio. Vattnet gick på morgonen. Det kunde lika gärna ha gått kvällen innan på bion...

2010-01-07 @ 20:21:16
URL: http://bloggoblandat.blogspot.com/
Postat av: Vera

Hmm om SATC är lite långt fram så tror jag stenhårt på Alice i Underlandet. Men jag vill ju se allihop =)

2010-01-07 @ 20:44:37
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback