final fantasy XIII

Äntligen så börjar releasen av Final Fantasy XIII närma sig. 9 mars släpps det och jag längtar.



Jag spelade sönder Final Fantasy X till playstation 2 för ett par år sedan. Sen har det inte blivit så mycket mer. Jag testade FFX-2 men det var ingen höjdare. Detta tror jag dock på. Första Final Fantasy till PS3 och det ser sjukt snyggt ut. Hoppas verkligen att det är roligt att spela med. Jag hittade ett gäng bilder på level7.nu  och bjuder på några här.

   

   

   

   

Frågan är om man kanske ska förhandsboka det? Kan det ju vara värt. Hem och diskutera i eftermiddag =)

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Tomic

Spelet är mycket bättre än vad man förväntar sig! :)

Längtan dödar en :P

2010-02-05 @ 00:05:45
URL: http://tomictomi.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback