gardiner

Nu när jag sitter och längtar som mest efter vår och sommar så faller tanken på inredning. Vi flyttade till gemensam lägenhet i september och då blev det inhandlat mörkare höst/vintergardiner till hela lägenheten. Nu är det dock dags för våren.
I år faller smaken på tunna luftiga och lite romantiska gardiner. Vi har ju 4 rum att fylla med gardiner, troligtvis blir det nytt i alla rum. I köket blir det en kappa, men vilken? I vardagsrum, sovrum och gästrum blir det troligtvis någon form av längder. Men så svårt att bestämma sig. Nedan är några av mina favoriter.

2 stycken längder från halens:


4 stycken gardiner från jotex:




4 luftiga gardiner från ellos:

Ojoj, insåg precis att det är mycket rosa och lite girlie.. Får se vad sambon säger =)

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback