grattis pappa!

Ingen träning idag heller, dåligt. Jag förstår inte hur jag ska lyckas komma igång. Men till helgen får det allt bli en stund på crosstrainern. Jag äter i alla fall fortfarande bra. Idag blev det en köttfärssås med massa grönsaker. Hade i lök, tomat, paprika och champinjoner. Pastan är ju visserligen inte så nyttig men kör ju som sagt på den som heter vit fiber. Den mättar lite bättre än vanlig pasta (är inte så förtjust i fullkorn).



Jag lyckades dessutom låta bli den riktigt goda vaniljkransen som fanns på jobbet idag. Bra jobbat veronica =)

Avslutar gör jag med ett stort grattis på födelsedagen pappa! Önskar jag kunde varit närmare så jag kunde hälsat på dig idag. Men jag får ju träffa honom nästa helg =)

God natt och sov gott!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Det där såg gott ut :)

2010-01-22 @ 12:57:34
URL: http://sessansinredning.blogg.se/
Postat av: veronica

Tack så mycket! =)

2010-01-22 @ 13:36:21
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback