grattis till mig!

Idag är det fredag och min 28e födelsedag. Alltså dubbel jackpot =)
Jag måste dock säga att fylla år nu är nog näst intill sämst under året. 22 januari inträffar i stort sett alltid runt sista helgen innan lön. Ingen som har pengar. Så inget jättefirande för mig (fyller ju iof inte jämt). Ikväll blir det någon god mat och tårta. Sedan självklart let's dance och kanske nån film. Alltså myskväll! Men det passar mig bra.
Jag är helt slut. Det är kalasmycket på jobbet idag och tiden går såå långsamt. Några timmar kvar. Snart bjuder jag dock på lite Almondy tårtor (hann inte baka igår). Bästa med att fylla år idag är ju att jag faktiskt får äta vad jag vill med. Hihi.



Sedan så bjuder jag på lite mer information om mig själv med hjälp av lista 2 som finns på cosmopolitan.se

Bästa maträtt?: Potatisgratäng och något gott kött, klassiker!
Bästa dryck?: loka citron
Hat dryck och maträtt?: gillar inte mjölk och ..
Bästa alkoholdryck?: en god kall öl
Använder du smör på smörgåsen?: ja (bregott)
Smågodis eller färdiga påsar?: smågodis
Favoritglass?: Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie och Häägen Dazs Belgian Chocolate

Hur mycket shoppar du för varje månad?: varierar men i genomsnitt 2000
Har du mer skor än kläder?: ja
Favoritplagg?: tunika och leggins
Hatplagg?: passar verkligen inte i byxor med hög midja

Jobbar eller pluggar du?: jobbar
Vad vill du bli?: någon form av projektledare
Trivs du med ditt jobb?: ja
Är lönen viktigast?: nej

Lägenhet eller hus?: lägenhet
Framtidsplaner med boende?: renovering av badrum
Litet eller jättestort?: tillräckligt stort
Drömboende?: drömmen är en jättevilla med pool och gigantisk walkin' closet =)
Landet eller mitt i stan?: mittemellan, nära till både stad och natur
Mysigt eller sterilt?: lagom blandning, inte sterilt men inte för mycke grejer heller :/

Har du barn?: nej
Är otrohet okej?: nej
Älskar du någon?: ja
Betyder familjen mycket för dig?: väldigt mycket
Är du lojal?: ja
Tycker du om att dricka dig full?: nja, alkohol är gott och lite salongserusad är kul att va
Hemmafest eller krogen?: hemmafest

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback