inhandlat i playa del ingles

Nu har jag packat upp allt, såå skönt. Jag tänkte börja med att bjuda på det jag inhandlade under vår tripp. I morgon ska jag lägga upp lite bilder från resan och berätta mer om vad vi hittade på. Men här kommer lite bilder =)


♦ en liten sko till mitt pandoraarmband (kopia men bara 2€)


♦ en härlig strandklänning som inhandlades sista dagen


♦ rosa keps är ett måste!
♦ armbandet köptes under vår utflykt


♦ DKNY for woman
♦ DKNY be delicious fresh blossom
♦ Fresh (till älsklingen) - fräsch doft med lite citrus, kan nog användas även av mig =)


♦ hello kitty läppglans i en ursöt liten ask (det fanns massa att välja på = beslutsångest)
♦ hello kitty nagelfil


♦ hello kitty plånbok (framsida)


♦ hello kitty plånbok (baksida)


♦ supermysiga hello kitty tofflor, jättefina och jättegosiga!


♦ denna superfina fickspegel fick jag av svärmor, älskar den! ♥

Nu återstår det att se om jag orkar se let's dance ikväll eller om det får vänta till i morgon (råkade se på aftonbladet vem som åkte ut förrut men jag måste titta ändå). Sen är det dags för min härliga mjuka säng!

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Piia

Hej o välkommen tillbaka. Söt spegel! O med den fina klänningen måste du längta efter sommaren ännu mer!

2010-01-17 @ 10:20:37
URL: http://bloggoblandat.blogspot.com/
Postat av: Vera

Tack så mycket!

Ja, jag längtar verkligen efter sommaren nu =)

2010-01-17 @ 10:55:20
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback