klippa mig kanske

Jag är så urusel på att klippa mig regelbundet. Jag färgar, slingar och bleker på egen hand och periodvis ser håret ut därefter också. Nu har en kollega precis fixat håret och det blev jättefint, ganska stor förändring med en kortare och mörkare frisyr.
Jag blir ju såklart också sugen på att göra något med mitt hår. Men vad??
I oktober blekte och färgade jag håret ett gäng gånger för att gå från färgad brunett till ljusare. Målet är egentligen att försöka hålla mig från färg (kanske bara en toning) och se ungefär vad jag har för hårfärg. Jag har dessutom nyligen sparat ut min lugg och den hänger äntligen med när jag sätter upp en tofs. Men.. nu kommer funderingarna ändå, kanske ska jag ha lugg ändå? Ska jag vara brunett? Kort eller långt?
Det finns en kanon rolig sida i alla fall där man kan byta mellan ett gäng frisyrer och hårfärger (även sminka sig) som heter taaz.com Den rekomenderas verkligen. Den är kanonrolig och man kan leka i evigheter.
Här är jag med 3 frisyrer i blont och brunt.


Det är nog denna längd jag har varit ute efter men är inte säker, och blont eller brunt?


Eller en lite kortare variant? Lutar lite åt detta för att bli av med det slitna.


Ett annat alternativ är att köra på lugg men det går nog bort för tillfället då jag vet hur kämpigt det är att få ut den igen.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

Du är fin vilket som.. men du vet att jag gillar dig i mörkt hår.. Så som du har på det kortet med den röda klänningen.. Du vet vilket va? =)

2010-01-07 @ 20:31:07
Postat av: Vera

Jag vet vilken du menar =) Men det är nog lite för kort i nacken. Men man vet ju aldrig..

2010-01-07 @ 20:43:24
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback